НОВИНИ

08-08-2019

Компанія виплатила клієнтам, з якими трапилися страхові випадки, 9,5 млн гривень страхових відшкодувань.

далі... 26-06-2019

25 червня 2019 року в отелі Fairmont Grand Hotel Kyiv відбулося урочисте нагородження переможців І Всеукраїнського

далі... 03-06-2019

рахова компанія «Теком» виплатила клієнтам більше 1 230 000 грн. за два тижні травня. Більша

далі... 16-05-2019

Загальний обсяг склав близько 5,5 млн. грн, з яких 55% прийшлися на виплати за договорами автоКАСКО.

далі... 09-05-2019

С Днем перемоги над нацизмом у Другій світовій війні!  

далі...
Всі новини

СТРАХОВИЙ ВИПАДОК ЗА ДОГОВОРОМ СТРАХУВАННЯ ВИЇЖДЖАЮЧИХ ЗА КОРДОН

 

Головна > Стався страховий випадок! Що робити? > СТРАХОВИЙ ВИПАДОК ЗА ДОГОВОРОМ СТРАХУВАННЯ ВИЇЖДЖАЮЧИХ ЗА КОРДОН

При виїзді за кордон вам необхідно знати, що слід робити при настанні страхового випадку!

1. У термін не пізніше 24 годин після ви повинні повідомити зарубіжному представнику Страховика про настання страхового випадку за телефонами вказаними в полісі і узгодити свої подальші дії.

У разі, якщо немає можливості повідомити представника, то ви можете зателефонувати безпосередньо в СК «Теком».

2. ви повинні повідомити наступну інформацію:

- назва нашої компанії

- ваше ім'я та прізвище

- номер договору,  дату початку та закінчення терміну дії договору

- програму страхування

- інформацію про те, що трапилося

- адреса, за якою вас можна знайти.

3. Після узгодження зі Страховиком (СК «Теком»), асистуюча компанія організовує надання медичних та інших послуг, згідно з програмою страхування, проконтролює своєчасність, адекватність і якість всіх послуг. Вам необхідно виконувати всі рекомендації.

У важких ситуаціях, якщо немає можливості повідомити про настання СС, то після початку надання медичної допомоги, ми просимо вас або вашого представника повідомити протягом 2 днів про надання допомоги.

4. Пред'явити Представнику компанії поліс страхування, закордонний паспорт з відмітками про перетин кордону.

 

Якщо ви (за згодою представника асистуючої компанії) особисто оплатили вартість медичної допомоги, то для отримання страхового відшкодування, ви повинні протягом 30 днів  подати в нашу компанію письмова заява про відшкодування.

До заяви необхідно додати:

оригінал страхового поліса

- закордонний паспорт

- рахунка про оплату медичних послуг

- оригінал медичної довідки з печаткою установи, в якому була надана допомога, з вказівкою імені та прізвища, номери поліса, дати звернення, діагнозу, перелік і вартість лікування. Ви повинні підтвердити отримання послуг своїм підписом у такий довідці.

- офіційний протокол або медична довідка про факт настання нещасного випадку

- оригінали рецептів і фіскальні чеки про їх оплаті

- платіжні реквізити для перерахування страхового відшкодування.

Підтримку в скрутну хвилину за кордоном і на території України забезпечить вам міжнародна асістанська компанія «CORIS- Україна». Телефони і адреси ви можете знайти в полісі страхування.